Monday 12 November 2012

                               SEPIT RAMBUT BUNGA


 Hai..berjumpa kita lagi...hmm macam biasalah, tujuan saya upload gambar ni adalah untuk mempromosikan produk saya seterusnya iaitu sepit rambut bunga. macam mana idea ini terhasil disebabkan memang saya sendiri meminati untuk memakai sepit2 rambut yang pelbagai rekabentuk. Terutamanya yang berbunga-bunga. Kebetulan saya selalu melihat kerongsang2 masa kini yang berbentuk sebegini apakata saya ilhamkannya kepada rekabentuk sepit rambut saya sendiri. Hasilnya? Lihatlah...beginilah sepit2 rambut keluaran dari myshopsalmi...


                       Sepit rambut bunga biru dan oren


 Sepit rambut bunga pink dan ungu


Sepit rambut hijau dan kuning


Untuk mendapatkannya, anda bolehla mengisi borang pesanan atau meninggalkan pesanan anda di blog saya ini untuk saya baca selepas ini. Harganya adalah berpatutan. Sila tinggalkan komen untuk saya pertingkatkan mutu keluaran produk ini. Terima kasih!

No comments:

Post a Comment